Polityka zwrotu towarów
W firmie Mayflower A/S masz 100 dni na odstąpienie od zakupu.
Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić swoje towary w ciągu 100 dni. Jeśli zdecydujesz się na zwrot towaru, a powód zwrotu nie jest związany z błędem Mayflower A/S, koszty wysyłki ponosisz samodzielnie.
Jesteś odpowiedzialny za uszkodzenia powstałe podczas transportu lub za zagubione paczki. Produkt oraz etykieta muszą być nienaruszone i w stanie nieużywanym (na przykład, włóczka nie może przejść zapachem dymu z papierosów itp.).
Dodatkowo, należy dołączyć całe oryginalne opakowanie w stanie nienaruszonym. Nie zwracamy pieniędzy za używane lub uszkodzone towary.
Jeśli oryginalne opakowanie produktu (nie torby wysyłkowe od Mayflower A/S) jest uszkodzone (na przykład taśmy, etykiety wysyłkowe lub inne zabezpieczenia ), koszty zwrotu zostaną pomniejszone.
Przejdź do naszego portalu zwrotów za pomocą poniższego linku.
-
REKLAMACJA
Jeśli Twoja rzecz jest wadliwa lub masz inne zastrzeżenia, zawsze skontaktuj się z nami przed odesłaniem towaru.
Jak to zrobić:
- Napisz e-mail na adres shop@mymayflower.pl z reklamacją.
- Podaj numer zamówienia oraz powód reklamacji w e-mailu.
- Jeśli to możliwe, załącz dokumentację zdjęciową problemu.
Rozpatrzymy Twoją reklamację jak najszybciej. Pokryjemy koszt zwrotu towaru i przygotujemy etykietę zwrotną, abyś nie musiał ponosić kosztów.
Uwaga: Nie pokrywamy kosztów opakowania do zwrotu, ale zalecamy, abyś ponownie wykorzystał opakowanie, w którym otrzymałeś towar.
-
WYMIANA TOWARU
Jeśli chcesz wymienić towar, który zamówiłeś w niewłaściwym kolorze, rodzaju włóczki lub podobnie, po prostu zwróć go, a następnie samodzielnie zamów nowy towar w odpowiedniej wersji.
Procedura wymiany:
- Zwróć zakupiony towar.
- Zamów nowy towar, który chcesz otrzymać w zamian.
Zwrot kosztów za odesłany towar zostanie dokonany po jego otrzymaniu.
-
ZWROT TOWARU i KOSZTÓW
Jeśli życzysz sobie zwrot kosztów za odesłany produkt, kwota zostanie zawsze przekazana na kartę płatniczą, której użyto do zakupu towaru.
Jeśli nie będzie to możliwe, skontaktujemy się z Tobą, aby uzyskać numer konta bankowego, na który przelejemy pieniądze.
Wymogi dotyczące zwrotu towaru:
- Zwrot musi być dokonany w stanie nowym – towar nie może być używany.
- Opakowanie i banderole muszą być w oryginalnym stanie.
- Jeśli towar lub opakowanie są uszkodzone lub noszą ślady użytkowania, kwota refundacji może zostać pomniejszona.
Możesz także zrezygnować z zakupu, odmawiając przyjęcia towaru.
-
Czy masz jakieś pytania?