🚚 Bezpłatna wysyłka zamówień powyżej 230 zł

🧶 Ponad 73 lata doświadczenia w produkcji przędzy.

Polityka zwrotu towarów

W firmie Mayflower A/S masz 100 dni na odstąpienie od zakupu.

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić swoje towary w ciągu 100 dni. Jeśli zdecydujesz się na zwrot towaru, a powód zwrotu nie jest związany z błędem Mayflower A/S, koszty wysyłki ponosisz samodzielnie.

Jesteś odpowiedzialny za uszkodzenia powstałe podczas transportu lub za zagubione paczki. Produkt oraz etykieta muszą być nienaruszone i w stanie nieużywanym (na przykład, włóczka nie może przejść zapachem dymu z papierosów itp.).

Dodatkowo, należy dołączyć całe oryginalne opakowanie w stanie nienaruszonym. Nie zwracamy pieniędzy za używane lub uszkodzone towary.

Jeśli oryginalne opakowanie produktu (nie torby wysyłkowe od Mayflower A/S) jest uszkodzone (na przykład taśmy, etykiety wysyłkowe lub inne zabezpieczenia ), koszty zwrotu zostaną pomniejszone.

Przejdź do naszego portalu zwrotów za pomocą poniższego linku.

  • REKLAMACJA

    Jeśli Twoja rzecz jest wadliwa lub masz inne zastrzeżenia, zawsze skontaktuj się z nami przed odesłaniem towaru.

    Jak to zrobić:

    1. Napisz e-mail na adres shop@mymayflower.pl z reklamacją.
    2. Podaj numer zamówienia oraz powód reklamacji w e-mailu.
    3. Jeśli to możliwe, załącz dokumentację zdjęciową problemu.

    Rozpatrzymy Twoją reklamację jak najszybciej. Pokryjemy koszt zwrotu towaru i przygotujemy etykietę zwrotną, abyś nie musiał ponosić kosztów.

    Uwaga: Nie pokrywamy kosztów opakowania do zwrotu, ale zalecamy, abyś ponownie wykorzystał opakowanie, w którym otrzymałeś towar.

  • WYMIANA TOWARU

    Jeśli chcesz wymienić towar, który zamówiłeś w niewłaściwym kolorze, rodzaju włóczki lub podobnie, po prostu zwróć go, a następnie samodzielnie zamów nowy towar w odpowiedniej wersji.

    Procedura wymiany:

    1. Zwróć zakupiony towar.
    2. Zamów nowy towar, który chcesz otrzymać w zamian.

    Zwrot kosztów za odesłany towar zostanie dokonany po jego otrzymaniu.

  • ZWROT TOWARU i KOSZTÓW

    Jeśli życzysz sobie zwrot kosztów za odesłany produkt, kwota zostanie zawsze przekazana na kartę płatniczą, której użyto do zakupu towaru.

    Jeśli nie będzie to możliwe, skontaktujemy się z Tobą, aby uzyskać numer konta bankowego, na który przelejemy pieniądze.

    Wymogi dotyczące zwrotu towaru:

    • Zwrot musi być dokonany w stanie nowym – towar nie może być używany.
    • Opakowanie i banderole muszą być w oryginalnym stanie.
    • Jeśli towar lub opakowanie są uszkodzone lub noszą ślady użytkowania, kwota refundacji może zostać pomniejszona.

    Możesz także zrezygnować z zakupu, odmawiając przyjęcia towaru.

  • Czy masz jakieś pytania?