🚚 Bezpłatna wysyłka zamówień powyżej 399 DKK

🧶 Ponad 72 lata wiedzy specjalistycznej w przędzy

Zobacz wszystkie nasze szalone oferty! Zaoszczędź do 79%

Oferta dzienna! Wygasa dziś wieczorem. 23,59

Polityka zwrotu towarów

Z Mayflower A/s masz 100 dni na żal zakupu.

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić swoje towary w ciągu 100 dni.
Jeśli zdecydujesz się zwrócić element, a przyczyną zwrotu nie jest błąd popełniony przez Mayflower A/S, jesteś odpowiedzialny za koszty wysyłki. Jesteś odpowiedzialny za szkody spowodowane podczas transportu lub za utracone pakiety. 

Produkt, a także stojak na gangi muszą być nienaruszone i w niewykorzystanym stanie (na przykład Włóczka nie może pachnić dymu itp.). Ponadto wszystkie oryginalne opakowania muszą być uwzględnione w nieuszkodzonym stanie. Nie zwracamy pieniędzy na używane lub uszkodzone przedmioty.
Jeśli oryginalne opakowanie (nie białe torby wysyłkowe z Mayflower A/S) jest uszkodzony, na przykład taśmą, etykietą pakietu lub tym podobnym, w cenie będzie zniżka.

Przejdź do naszego portalu powrotnego za pomocą poniższego linku.

  • Skarga

    Jeśli Twój przedmiot jest wadliwy lub jeśli masz kolejną skargę, zawsze skontaktuj się z nami przed zwrotem przedmiotu.

    Napisz e -mail do Sklep@mayflower.dk Według skargi, a następnie jak najszybciej przetworzymy twoją skargę. 

    Twoja poczta musi zawierać numer zamówienia i przyczynę skargi. Jeśli to możliwe, dołącz dokumentację obrazu. 

    Płacimy koszt wysyłki zwrotnej i tworzymy dla Ciebie etykietę zwrotną, aby uniknąć kosztów. Nie zezwalamy na koszty pakowania wysyłki zwrotnej, ale zalecamy recykling opakowania, w którym otrzymałeś towar. 

  • Giełda

    Jeśli chcesz wymienić przedmiot, który zamówiłeś w nieprawidłowym kolorze, jakości przędzy lub tym podobnym, po prostu zwróć go, a następnie zamów żądany przedmiot dla siebie.

    Kiedy chcesz wymienić na inny przedmiot, zwróć zakupiony przedmiot i zamiast tego zamów nowy przedmiot.

    Po otrzymaniu go zapłacimy za zwrócony przedmiot.

  • Refundacja

    Jeśli chcesz odzyskać pieniądze, pieniądze zawsze zostaną zwrócone na kartę debetową, z którą przedmiot jest zakupiony. Jeśli nie jest to możliwe, skontaktujemy się z tobą, abyśmy mogli uzyskać numer konta, do którego możemy przenieść pieniądze. 

    Nie można użyć zwróconych elementów. Ważne jest, aby element pojawił się jako nowy i zwrócił się w tym samym stanie, co go otrzymałeś.

    Oznacza to, że przedmiot musi być nieużywany i nienaruszony przy powrocie, a ta banderolu i opakowanie muszą być w pierwotnym stanie. 

    Jeśli przedmiot/opakowanie jest uszkodzone lub nosi znak użytkowania, zostanie odmowa zwrotu pieniędzy.

    Możesz także anulować zakup, odmawiając otrzymania przedmiotu.

  • Czy masz pytania?