↩️ 100 dniowy zwrot

🚚 Bezpłatna wysyłka zamówień powyżej 230 zł

🧶 Ponad 73 lata doświadczenia w produkcji przędzy.

Polityka zwrotu towarów

JAK ZWRÓCIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY ?

PROPONUJEMY 2 SPOSOBY ZWORTU, DOWOLNIE WYBRANE PRZEZ CIEBIE :

1. SPOSÓB : Zakupione produkty możesz zwrócić, wysyłając je na nasz adres zwrotów dowolnym wybranym przez siebie sposobem.

Prosimy pamiętać, że nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem. Koszty zwrotu pokrywane są przez nadawcę.

UWAGA: Do paczki ze zwrotem prosimy dołączyć kartkę z imieniem i nazwiskiem oraz numerem zamówienia, abyśmy mogli zidentyfikować zwrot i zwrócić pieniądze.

2. SPOSÓB : Zwrot produktów można dokonać także wypełniając nasz Formularz Zwortu dostępny na dole strony, gdzie można łatwo kupić etykietę do zwrotu towarów zakupionych w Mayflower. Koszt przesyłki zwrotnej wynosi 5 Euro i można go opłacić kartą kredytową.

Po dokonaniu płatności zostanie wyświetlona strona z potwierdzeniem, na której można pobrać i wydrukować etykietę zwrotną. Etykieta zwrotna zostanie również wysłana jako załącznik PDF na podany adres e-mail.

Etykietę zwrotną można wydrukować na zwykłej drukarce A4. Następnie należy solidnie przymocować etykietę do paczki, nie zakrywając tekstu ani kodu kreskowego. Paczkę można dostarczyć do wybranego punktu wysyłek firmy kurierskiej GLS.

ADRES DO ZWROTU
Invent NORD & Pakkecenter NORD ApS
Bredgade 208 E
9700 Brønderslev
Dania

W firmie Mayflower A/S masz 100 dni na odstąpienie od zakupu.

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić swoje produkty w ciągu 100 dni. Jeśli zdecydujesz się na zwrot produktu, a powód zwrotu nie jest związany z błędem Mayflower A/S, koszty wysyłki ponosisz samodzielnie.

Jesteś odpowiedzialny za uszkodzenia powstałe podczas transportu lub za zagubione paczki. Produkt oraz etykieta muszą być nienaruszone i w stanie nieużywanym (na przykład, włóczka nie może przejść zapachem dymu z papierosów itp.).

Dodatkowo, należy dołączyć całe oryginalne opakowanie w stanie nienaruszonym. Nie zwracamy pieniędzy za używane lub uszkodzone towary.

Jeśli oryginalne opakowanie produktu (nie torby wysyłkowe od Mayflower A/S) jest uszkodzone (np. taśmy, etykiety lub inne oryginalne zabezpieczenia produktu ), koszty zwrotu zostaną pomniejszone.

Formularz Zwrotów można pobrać poniżej

  • REKLAMACJA

    Jeśli Twoja rzecz jest wadliwa lub masz inne zastrzeżenia, zawsze skontaktuj się z nami przed odesłaniem towaru.

    Jak to zrobić:

    1. Napisz e-mail na adres shop@mymayflower.pl z reklamacją.
    2. Podaj numer zamówienia oraz powód reklamacji w e-mailu.
    3. Jeśli to możliwe, załącz dokumentację zdjęciową problemu.

    Rozpatrzymy Twoją reklamację jak najszybciej. Pokryjemy koszt zwrotu towaru i przygotujemy etykietę zwrotną, abyś nie musiał ponosić kosztów.

    Uwaga: Nie pokrywamy kosztów opakowania do zwrotu, ale zalecamy, abyś ponownie wykorzystał opakowanie, w którym otrzymałeś towar.

  • WYMIANA TOWARU

    Jeśli chcesz wymienić towar, który zamówiłeś w niewłaściwym kolorze, rodzaju włóczki lub podobnie, po prostu zwróć go, a następnie samodzielnie zamów nowy towar w odpowiedniej wersji.

    Procedura wymiany:

    1. Zwróć zakupiony towar na nasz adres zwrotów
    2. Zamów nowy towar, który chcesz otrzymać w zamian.

    Zwrot kosztów za odesłany towar zostanie dokonany po jego otrzymaniu.

    Adres do zwrotu

    Invent NORD & Pakkecenter NORD ApS
    Bredgade 208 E
    9700 Brønderslev
    Dania

  • ZWROT TOWARU i KOSZTÓW

    Jeśli życzysz sobie zwrot kosztów za odesłany produkt, kwota zostanie zawsze przekazana na kartę płatniczą, której użyto do zakupu towaru.

    Jeśli nie będzie to możliwe, skontaktujemy się z Tobą, aby uzyskać numer konta bankowego, na który przelejemy pieniądze.

    Wymogi dotyczące zwrotu towaru:

    • Zwrot musi być dokonany w stanie nowym – towar nie może być używany.
    • Opakowanie i banderole muszą być w oryginalnym stanie.
    • Jeśli towar lub opakowanie są uszkodzone lub noszą ślady użytkowania, kwota refundacji może zostać pomniejszona.

    Możesz także zrezygnować z zakupu, odmawiając przyjęcia towaru.

    Więcej detali na temat ZWROTU tutaj

  • Czy masz jakieś pytania?